Buddy D1

Salgspris29.900 kr
Farge: Grå
Type: Standard

Leveringstid: På lager


Betal når det passer deg best - du kan utsette betalingen eller søke om delbetaling. Legg produktet i handlekurven og velg SVEA som betalingsmetode ved utsjekk.

TEK.NO 2022

‘’En imponerende bysykkel for kronasjene, og skal du en tur på stien finnes det ReTyre-skinn du kan glidelåse på’’

Les hele testen her

TEK.NO 2021

"Buddy Bike D1 en god allround-hybrid som til prisen både er et godt kjøp og en sykkel vi trygt kan anbefale deg."

Les hele testen her.

NAF 2022

"D1 har sterkt batteri og en kraftig motor som gir deg høy supportfaktor, altså at du får mye kraft når du trykker på pedalen"

Les hele testen her.

Din Side 2022

Anbefalt!

‘’.. lavt innsteg, som er helt topp når du skal av og på sykkelen’’

Om Buddy D1

Buddy Bike D1 er en allsidig elsykkel lavt innsteg som gjør at den egner seg godt til sykling i bystrøk og til jobbpendling, men med grovere grusdekkfra reTyre blir den gjerne med på en sykkeltur på skogsveiene. Elsykkelen har en rammestørrelse på 48 cm. Vi har mulighet til å gjøre tilpasninger slik at den passer førere fra ca. 160 cm-190 cm.  

‍D1 kommer i to utgaver: komfort og strandard. Komfortversjonen har bredt sete med demping og buet styre for en oppreist sittestilling. Dette gjør at du har god oversikt over trafikken og bybildet, og får slappet av i nakke og skuldre. Standardversjonen har gelésete med demping samt et rettere styre for en svakt fremoverlent sittestilling. Den passer godt for de som også skal bruke elsykkelen på turer i marka. 

‍Den har en sterk Bafang midtmotor med 80 Nm (48V) som gjør at den egner seg godt for de som skal opp bratte bakker eller trekke sykkelvogn. Med en sterk motor er det ekstra viktig med god batterikapasitet på hele 672 Wh (48V/14Ah). Rekkevidden er fra 40-140 km og påvirkes av flere faktorer. Blant annet underlag, vekt på fører, topografi, temperatur, lufttrykk o.l.Batteriet er godt beskyttet og skjult i rammen, samtidig som det er enkelt å ta ut. Stor batterikapasitet (672 Wh) reduserer bruksslitasjen på batteriet og gir dermed lenger levetid enn mindre batterier.

Prisen inkluderer sensorstyrte lys foran og bak, sidestøtte, ringeklokke, skjermer og kraftig bagasjebrett.

Sammenlign våre sykkelmodeller
Batteri

672 Wh (48V)

Motor

Bafang M420 krankmotor med momentsensor

Dreiemoment

80 Nm

Bremser

Tektro Auriga hydrauliske skivebremser

Hjulstørrelse

28 tommer

Dekk

reTyre glidelåsdekk

Ramme

Aluminium

Dempegaffel

SR Suntour NEX e25

Rammestørrelse

48 cm (høyde på fører ca. 160cm-190cm)

Gir

SRAM GX 10-gir

Skjerm

LCD

Annet

• Trille- og startassistent: 6km/t

• Demper i sete

• Justerbart styresystem

• USB-port på styret og på batteriet for lading av mobiltelefon

• Sensorstyrte lys foran og bak

• Forsterket bagasjebrett (max 25 kg)

Modulært sykkeldekk

Elsykkelen leveres med basedekk fra norske ReTyre. Basedekket har en påsydd glidelås som gjør at du raskt kan sette pigg-, grus- eller terrengdekk utenpå sommerdekket (kjøpes separat).

Oversiktlig fargedisplay

Displayet viser blant annet hastighet, distanse og batterikapasitet. I tillegg er den utstyrt med USB-port for lading av mobiltelefon.

LED-lys

Sensorstyrte LED-lys foran og bak.

Demper i gaffel gjør sykkelturen mer komfortabel både i byen og marka.